car.advisor Home
Logo Autonovo

Autonovo

4.6
92%

Zvolenská cesta 23

97403 Banská Bystrica


SEAT

Predaj

Servis

CUPRA

Predaj

Servis

Das Weltauto

Das Weltauto

Hodnotenia

 

(105)

 

(14)

 

(2)

 

(1)

 

(7)

5
SEAT

všetko zrealizované ako bolo dohodnuté

všetko v poriadku, bez problémov

Service

Company M.
6/30/2025
4
CUPRA

OK ale vylepsienia mozne

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Bolo dohodnute nechat auto na 2 dni a tak som sa aj zariadil. Avsak na konci 2. dna mi nik nevolal (ako som cakal), a tak som musel na 3.rano volat ze co sa deje. Zistil som ze pan mal dovolenku. Nastastie mi velmi dobre asistovala kolegyna. Po natahovackach kedy si xeli koli Aktualizacii auto nechat na vikend ale mne ho bolo surne treba, mi ho nakoniec na vikend dali a pekne umyli a potom dalsi tyzden som im to doniesol na dokoncenie. A nakoniec to dobre odpadlo. Snazili sa. Maju trosku drahsie ceny niektorych ukonov ako som cakal, napr. 50 eur za montaz+demontaz 2kolies (robili sa zadne brzdy) sa mi zda moc inak asi standart. Kym bude auto v zaruke urcite zotrvam a potom mozno sa rozhodnem ako dalej.

Service

Software-Update/-Upgrade

Company H.
6/18/2025
1
SEAT

Celkove hodnotenie

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): “Navštívil som autorizovaný servis, pretože som mal problém s chybou posilňovača bŕzd a a auto mi písalo termín prehliadky. Hneď na začiatku mali problém s pripojením sa na auto s diagnostikou, čo ma veľmi prekvapilo, keďže išlo o autorizovaný servis. Po príchode mi bolo povedané že je potrebná výmena sviečok, na ktorých som najazdil, 30-tisíc km, (čo som si všimol už po výmene )pričom ich výmena je potrebná až pri 60-tisíc km. Po tejto skúsenosti som sa rozhodol ísť do iného servisu, kde nemali žiadny problém s diagnostikou. Ihneď mi určili,že ide o závadu so zalomenými káblami pri snímači tlaku. Doplním že išlo o zaplatenie širšej prehliadky auta To ma veľmi sklamalo, pretože prvý servis mal problém pripojiť sa na auto a nedokázali správne určiť príčinu poruchy. Myslím si, že v tomto servise nemajú prehľad o tom, kedy čo bolo na aute menené, a držia sa len kilometrových intervalov. Cítim, že nevenovali dostatočnú pozornosť detailom a efektívnosti diagnostiky.” Lojalita: “Navštívil som autorizovaný servis, pretože som mal problém s chybou posilňovača bŕzd a a auto mi písalo termín prehliadky. Hneď na začiatku mali problém s pripojením sa na auto s diagnostikou, čo ma veľmi prekvapilo, keďže išlo o autorizovaný servis. Po príchode mi bolo povedané že je potrebná výmena sviečok, na ktorých som najazdil, 30-tisíc km, (čo som si všimol už po výmene )pričom ich výmena je potrebná až pri 60-tisíc km. Po tejto skúsenosti som sa rozhodol ísť do iného servisu, kde nemali žiadny problém s diagnostikou. Ihneď mi určili,že ide o závadu so zalomenými káblami pri snímači tlaku. Doplním že išlo o zaplatenie širšej prehliadky auta To ma veľmi sklamalo, pretože prvý servis mal problém pripojiť sa na auto a nedokázali správne určiť príčinu poruchy. Myslím si, že v tomto servise nemajú prehľad o tom, kedy čo bolo na aute menené, a držia sa len kilometrových intervalov. Cítim, že nevenovali dostatočnú pozornosť detailom a efektívnosti diagnostiky.” Oprava pri prvej návšteve: “Navštívil som autorizovaný servis, pretože som mal problém s chybou posilňovača bŕzd a a auto mi písalo termín prehliadky. Hneď na začiatku mali problém s pripojením sa na auto s diagnostikou, čo ma veľmi prekvapilo, keďže išlo o autorizovaný servis. Po príchode mi bolo povedané že je potrebná výmena sviečok, na ktorých som najazdil, 30-tisíc km, (čo som si všimol už po výmene )pričom ich výmena je potrebná až pri 60-tisíc km. Po tejto skúsenosti som sa rozhodol ísť do iného servisu, kde nemali žiadny problém s diagnostikou. Ihneď mi určili,že ide o závadu so zalomenými káblami pri snímači tlaku. Doplním že išlo o zaplatenie širšej prehliadky auta To ma veľmi sklamalo, pretože prvý servis mal problém pripojiť sa na auto a nedokázali správne určiť príčinu poruchy. Myslím si, že v tomto servise nemajú prehľad o tom, kedy čo bolo na aute menené, a držia sa len kilometrových intervalov. Cítim, že nevenovali dostatočnú pozornosť detailom a efektívnosti diagnostiky.”

Service

Reparatur

Company L.
6/16/2025
3
SEAT

Elektronika - displej

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Síce moju požiadavku vybavili rýchlo, ale na druhej strane nebolo vybavené to čo som požadoval. Dával som na servis displej, kde bolo vidno chybu na spodku displeja vo forme pixelov. Taktiež bol problém so softwérom. Softwér sa preinštaloval a dostal som informáciu, že bolo všetko v poriadku. Displej ostal stále v takom istom stave. Momentálne čakám na ďalší termín kde sa bude riešiť chyba výrobcu. Avšak verím, že nakoľko som posielal aj o stave chyby displeja video, tak že to nikto neriešil. Chybu bolo vidno ihneď. Oprava pri prvej návšteve: Zapísal som to v celkovej spokojnosti.

Reparatur

Software-Update/-Upgrade

Company R.
6/12/2025
5
SEAT

Katka

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Milý prístup..bez zbytočných dlhých rečí, jasné a stručne..pochopila som aj ja aj keď som laik do aut

Service

Company K.
6/10/2025
5
SEAT

Maximálna spokojnosť

Rýchle vybavenie servisnej prehliadky, profesionálny prístup personálu.

Service

Company J.
6/9/2025
5
SEAT

Peter

Spokojnosť, spoľahlivosť, ochota

Service

Company P.
6/8/2025
5
CUPRA

Spokojnosť pri kúpe Cupra Terramar

Plná spokojnosť pri kúpe už 2 vozidla Cupra

Fahrzeugkauf

Company p.
6/7/2025
5
SEAT

Oprava...

Spokojnosť ako vždy! Posledne išlo o výmenu komplet kolesa po rozsiahlom defekte.

Räderwechsel

Company D.
6/1/2025
5
SEAT

Spokojnosť

Zatiaľ som bol spokojný so službami .

Service

Company F.
5/26/2025
5
CUPRA

Cupra Formentor

Všetko prebehlo tak ako som očakával

Fahrzeugkauf

Company K.
5/12/2025
4
CUPRA

Servis Cupra.

Viac menej som bol s návštevou servisu spokojný. Nepáčili sa mi dve veci. 1. Už v deň odovzdania vozidla do servisu mi bolo oznámené, že otváracia doba servisu je do 17:00, ale vozidlá vydávajú iba do 16:30. Ja som si prišiel prevziať vozidlo o 16:00. V tom čase už bol ale v servise iba jeden technik, ktorý vozidlá odovzdával. Aktuálne sa venoval jednému zákazníkovi, pričom na odovzdanie vozidla čakal ešte jeden zákazník a ja. Dostal som sa na rad tesne pred 17:00 a zo servisu som odchádzal pred 17:30. Prečo, keď sa vie, že sa bude po 16:00 odovzdávať viac vozidiel, nezostane v servise viac technikov? 2. Pre odovzdávaní vozidla do servisu sa ma nikto nespýtal, či chcem vozidlo umyť z vonka. Pri preberaní vozidla som sa opýtal, či je vozidlo umyté, načo mi pracovník ukázal zoznam činností o ktoré som žiadal a tam bolo umytie odškrtnuté, že som nežiadal. No nežiadal, lebo sa ma nikto nepýtal a zároveň si myslím, že pri faktúra za servisné služny nad 500 € by to mohlo byť automatické. Navyše po príchode domov som si všimol, že je od oleja znečistená predná kapota a blatník.

Service

Reparatur

Garantie/Gewährleistung

Company P.
5/7/2025