na túto "show" som si lístky nekupoval
Kvalita opravy: dám vedieť, či sa mi auto znovu nepokazí po 10 000 km
Starostlivosť o zákazníka: Dobrý deň prajem,
objednával som sa na servis podľa odporučenia z Vašej strany. Na termín sa čakalo podľa dostupnosti náhradného vozidla (Váš nápad!!). Nakoľko išlo o štvrtú návštevu s tou istou chybou na mojom vozidle, tak sa predpokladalo, že to bude na dlhšie. Po odovzdaní vozidla ste mi ponúkli náhradné vozidlo, ktoré keď som otvoril, tak ma ovalil spotený smrad, zafúľané sedačky a celkovo auto, ktoré už u mňa nespĺňa hygienické normy. Nemyslite si, že som fajnový odviesť si svoj zadok v 15+ ročnom vozidle. ja milujem staré autá. Ale urážať sa touto firmou (PIA Zlaté piesky) už viac nedám. Lebo ja sa snažím priniesť auto na servis čisté aby Vaši technici svoje monterky o moje blato nedrali..
Takže osobná starostlivosť tu rozhodne nebola žiadna. Lebo ku mne keby prišiel zákazník štvrtý krát s tou istou chybou na mojom prémiovom produkte, tak si už fakt dám pozor na všetko. Nehovoriac o tom, že keď som auto preberal tretí krát, tak chyba vôbec nebola odstránená a iba ste ma znovu prinútili míňať môj čas na cesty ku Vám.
Organizácia: Vyššie som už popísal časť. Ale teda procesy nemáte pod palcom.
1. Opravíte auto a odovzdáte ho zákaznikovi, ale je vlastne pokazené, takže musí prísť znovu.
2. Ponúknete náhradné vozidlo, ale odovzdáte vlečku na hnoj...
3. Tri dni som si hovoril, že nie, oni určite zavolajú, že majú vozidlo a že sa ospravedlňujú. Nie. Fakt to recepčnej neprišlo divné, že som odišiel a pri tom videla, že nie som spokojný. Ale však odišiel som a nenakričal som na ňu. Iba som bol slušný, konštruktívny a inteligentne som da jasne najavo, že toto nie je OK... (pototýkajúc, že už ide o tretie zásadné zlyhanie pri odovzdávaní náhradného vozidla)..