car.advisor Home
Logo Porsche Bratislava, Zlate Piesky

Porsche Bratislava, Zlate Piesky

4.7
93%

Cesta na Senec 2/A

82104 Bratislava


Audi

Predaj

Servis

Das Weltauto

Das Weltauto

Hodnotenia

 

(135)

 

(16)

 

(4)

 

(2)

 

(5)

5
Audi

Maximalna spokojnost so sluzbami

spolupraca trva uz cca 15 rokov, stale maximalna ochota a starostlivost. asi ine auto nekupiom ako Audi, by som nemusel hladat inakejsi servis

Keine Antwort

Company H.
9/8/2025
5
Audi

Servis

Profesionálna oprava po havárii

Unfall

Company I.
9/1/2025
5
Audi

Vyroba kluca

Super pristup, servis len to prepojenie auta a mobilu je katastrofa pre mna

Software-Update/-Upgrade

Kolarčík Macháčová A.
8/27/2025
4
Audi

Poistná udalosť

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Termíny na príjem a opravy sú pomerne dlhé, ale garancia mobility funguje a tak je to O.K.

Reparatur Karosserie/Lack

Company P.
8/26/2025
5
Audi

Audi A6

Top pristup,profesionalita,rýchlosť,ochota,priateľská atmosféra

Service

Zdeno P.
8/21/2025
5
Audi

Oprava klimatizacie

Prisiel som do servisu s tym ze mi slabo chladi klima.. Bol som za to ze asi chyba chladiaca zmes kedze som takto bol aj pred 3 rokmi.. No a ked som sa vratil pre auticko nielenze mi doplnili chladiacu zmes ale aj precistili vsetky potrebne sucasti a co naviac mi vycistili aj listy na oknach.. jendoducho servis do detialu aby bol zakaznik maximalne psokojny.. Ja mozem povedat ze ja som si zvykol chodit specialne k panovi Svitekovi kedze vie vsetko dobre odkomunikovat a skoordinovat..

Reparatur

Tomáš Š.
8/19/2025
5
Audi

Servis Audi

Veľmi korektný, profesionálny prístup.

Service

Mariana D.
8/14/2025
5
Audi

Moja Q5

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Všetko prebehlo podľa dohovoru, prístup personálu bol veľmi ústretový, servis perfektný.

Service

Ľuba H.
8/13/2025
5
Audi

Bežný servis

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Príjemný prijímací technik, všetko vysvetlil a odpovedal na všetky otázky + príjemné prekvapili s výmenou stieračov

Service

- R.
8/8/2025
5
Audi

hodnotenie

veľká spokojnosť, milý personál

Auto liegen geblieben

Company I.
8/6/2025
5
Audi

Periodický servis

Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Celková maximálna spokojnosť

Service

Company T.
8/6/2025
1
Audi

na túto "show" som si lístky nekupoval

Kvalita opravy: dám vedieť, či sa mi auto znovu nepokazí po 10 000 km Starostlivosť o zákazníka: Dobrý deň prajem, objednával som sa na servis podľa odporučenia z Vašej strany. Na termín sa čakalo podľa dostupnosti náhradného vozidla (Váš nápad!!). Nakoľko išlo o štvrtú návštevu s tou istou chybou na mojom vozidle, tak sa predpokladalo, že to bude na dlhšie. Po odovzdaní vozidla ste mi ponúkli náhradné vozidlo, ktoré keď som otvoril, tak ma ovalil spotený smrad, zafúľané sedačky a celkovo auto, ktoré už u mňa nespĺňa hygienické normy. Nemyslite si, že som fajnový odviesť si svoj zadok v 15+ ročnom vozidle. ja milujem staré autá. Ale urážať sa touto firmou (PIA Zlaté piesky) už viac nedám. Lebo ja sa snažím priniesť auto na servis čisté aby Vaši technici svoje monterky o moje blato nedrali.. Takže osobná starostlivosť tu rozhodne nebola žiadna. Lebo ku mne keby prišiel zákazník štvrtý krát s tou istou chybou na mojom prémiovom produkte, tak si už fakt dám pozor na všetko. Nehovoriac o tom, že keď som auto preberal tretí krát, tak chyba vôbec nebola odstránená a iba ste ma znovu prinútili míňať môj čas na cesty ku Vám. Organizácia: Vyššie som už popísal časť. Ale teda procesy nemáte pod palcom. 1. Opravíte auto a odovzdáte ho zákaznikovi, ale je vlastne pokazené, takže musí prísť znovu. 2. Ponúknete náhradné vozidlo, ale odovzdáte vlečku na hnoj... 3. Tri dni som si hovoril, že nie, oni určite zavolajú, že majú vozidlo a že sa ospravedlňujú. Nie. Fakt to recepčnej neprišlo divné, že som odišiel a pri tom videla, že nie som spokojný. Ale však odišiel som a nenakričal som na ňu. Iba som bol slušný, konštruktívny a inteligentne som da jasne najavo, že toto nie je OK... (pototýkajúc, že už ide o tretie zásadné zlyhanie pri odovzdávaní náhradného vozidla)..

Reparatur

Robert K.
8/5/2025