Mam velke vyhrady k Autonovo, ak nechcem za servisom cestovat daleko, nemam na vyber.. Pri VW som riesila servis inde..
Starostlivosť o zákazníka: - dovolanie sa na objednavky na servis skoro nemozne, v akykolvek cas
- pri prvej navsteve uplne nespokojna, nakolko som dostala odlisne info od prijimacieho technika ako sa dialo pri oprave a dalsie mylne info ako sa bude postupovat dalej
- pri druhej navsteve, az po mojom naliehani som dostala informacie tykajuce sa opravy a dalsich krokoch, ktore mi mali byt poskytnute automaticky
Organizácia: - reklamacia rovnakeho problemu druhy krat, problem pri predchadzajucej oprave nebol odstraneny
- prijimaci technik z prvej opravy mi dal ine informacie, co sa bude robit, ako sa nakoniec robilo a pri preberani auta mi tuto informaciu neupresnil
- ked som prvu opravu reklamovala, tak som sa dozvedela, ako sa postupovalo pri prvej oprave a dostala som opat informaciu, ako sa bude postupovat pri druhej oprave a opat sa tato informacia nezhodovala s realitou
- prijimaci technik pri druhej oprave bol uuz otvorenejsi a jasne mi povedal, ako sa pri oprave postupovalo, na moje prekvapenie opat rovnako ako pri predchadzajucej oprave, tak moja otazka znie, ci prvy technik nespravil svoju pracu dokladne??
- do preberacich papierov mi bolo az po mojom naliehani doplnene tlacitko, ze ide o opravu toho isteho problemu druhy krat (malo byt automaticky)
- pri otazke, ako sa bude postupovat pri opatovnom prejave chyby mi bolo povedane, ze instrukcie od importera zneju, opravovat a opravovat nastavenia do nekonecna.... ze je to problem vyskytujuci sa u 4x4 automatoch casto, co nie som ochotna akceptovat, kupovalo sa nove auto plne funkcne, nie s chybnym prvkom!!! az na moje naliehanie mi bolo povedane, ze pri tretej oprave toho isteho mam narok na vymenu daneho dielu
Kvalita opravy: - s prvou opravou uplne nespokojna, malo ist o nastavenie a zjavne to technikovi nevyslo
- s druhou opravou este neviem, uvidim po testovani pri jazde