Servis po 2 rokoch
Celkové hodnotenie spoločnosti(overené): Moja skusenost uz bola myslim celkom podrobne rozpisana.
Kvalita opravy: Vozidlo som doniesol okrem ineho aj na standartny 2 rocny servis. Ocakaval som, ze mi budu vymenene/skontrolovane dake tekutiny a pelovy filter. Vramci servisu bola spravena aj zvolavacka na vymemnu nejaky skrutiek na sedacke. Moc som tomu nevenoval pozornost auto som prebral a spokojne odisiel domov. Ked som potom cez po par dnoch cistil interier, zistil som, ze mam poskrabanu pristrojovku + poskrabane obidva prahy pri dverach. Kedze svagor robi vo volkswagene a zhodou okolnosti bol pri tom ako som to zistil, tak mi zistil, co to bol vlastne za servisny ukon, ta vymena skrutiek. Vramci tohto ukonu sa maju obe predne sedacky vytiahnut, vymenit skurtky v opierkach a dat naspat. Takze nam bolo hned jasne, ako sa tie skrabance na inak bezchybnom interieri objavili. Kedze bol vtedy vikend, tak som pockal do pondelka a zavolal do servisu ako to vieme vyriesit. Samozrejme hned sa snazili zbavit zodpovědnosti, ze mechanik si nie je vedomi nicoho (ako si aj mohol byt, ved to by znamenalo, ze o tom vedeli a neupozornili ma na to) a aj tak vraj od prebratia auta uplynul uz tyzden. V skutocnosti to bolo len 5 dni. Upozornil som zodpovednu osobu, ze samozřejme takto sa zodpovednosti zbavit nemozu, poslal som im aj fotky. Po natahovani casu sme sa dohodli na osobnom stretnuti (po tyzdni od nahlasenia). Tam si to zodpovedna osoba aj veduci servisu prezreli obaja sa presvedcili, ze tam nie su ziadne ine vyznamne poskodenia, okrem tych velmi odpovědajucich spomenuteho servisneho ukonu. Sice si velmi dobre davali pozor, aby nepotvrdili, ze to bolo sposobene nimi, ale ani sa to nesnazili vyvratit. Stale to hrali na to, ze auto som prebral a to poskodenie som si mohol sam spravit potom. Kedze som, ale trval na tom, aby mi aspon pristrojovka bola opravena, tak mi navrhli, aby som si to cele este premyslel. Ponukli mi nejake zlavy na buduce servisne ukony, pripadne ma aj odhovarali od toho celeho, ze ved potom mi to v elektro aute bude cele vrzgat a podobne. Naviac, vram im to poistovna uz neuzna ak by to nahlasili, ze auto som prebral a ubehla vraj dlha doba. Dal som si to teda prezistit, a vacsina poistovni ma podmienkach poistenia zodpovednosti za skody, ze ten co sposobil skodo to ma nahlasit najneskor do 15 dni od vtedy, co bola skoda zistena. Verim, ze to vsetko boli len vyhovorky a poistovna by po zhliadnuti fotiek a obhliadky auta nemala problem skodovu udalost akceptovat. Ale teda nechal som si to cele "prejst" hlavou ako ma poziadali. O dalsi tyzden som sa im ozval, ale kedze navrhovane riesenia neboli pre mna zaujimave, znova som trval aspon na odstraneni poskodenia na pristrojovej doske. Znova som si vypocul podobne vyhovorky, ako to nejde, ale ze to teda prejdu spravnikmi firmy, este vyssim vedenim firm a teda aj s poistovnou. Potom som sa rozhodol este cely interier raz skontrolovat, ci nenajdem nejaky lepsi dokaz a objavil som, ze prahy su kompletne doskrkane z vnutornej strany. Pan mechanik pravdepodobne posuval tie sedacky do predu do zadu a skrabance su teda aj na zadnych prahoch/dverach. A tam to cele skoncilo. Takze odporucam vsetkym, ktori si budu davat svoje auto servisovat v tomto servise, dobre si ho nafote aj na miestach, kde neratate ze vam budu robit servisne ukony. Vyhnete sa zbytocnym problemom.
Starostlivosť o zákazníka: Pristup bol sice koreknty, ale nepaci sa mi, ze sa snazia zbavit sa zodpovednosti za poskodeny interier, velmi jasne sposobeny servisnymi ukonmi.
1 osoby považujú toto hodnotenie za užitočné